روز دختر
بیست و چهارم تیر ماه روز میلاد حضرت معصومه (س) ، که در تقویم ما روز دختر نام گذاری شده است. در این روز در مرکز شماره 2 اراک فعالیت هایی برای معرفی بیشتر شخصیت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت این مناسبت انجام شد. همچنین برای تبریک روز دختر به اعضای دختر مرکز با بازی و سرگرمی های جالب همراه پذیرایی ، سعی کردیم روز شادی را برای اعضا رقم بزنیم
+ نوشته شده در شنبه سی ام تیر ۱۳۹۷ ساعت 19:54 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: