بیست و چهارم تیر ماه روز میلاد حضرت معصومه (س) ، که در تقویم ما روز دختر نام گذاری شده است. در این روز در مرکز شماره 2 اراک فعالیت هایی برای معرفی بیشتر شخصیت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت این مناسبت انجام شد. همچنین برای تبریک روز دختر به اعضای دختر مرکز با بازی و سرگرمی های جالب همراه پذیرایی ، سعی کردیم روز شادی را برای اعضا رقم بزنیم