با سلام به بازدید کنندگان محترم

مدتی بود که بعلت نقص فنی در سیستم کامپیوتر مرکز امکان

بروز شدن نداشتیم با پوزش فعالیتهای انجام شده در دهه ی

فجر تقدیم حضور میگردد .


قسم به صبح که فجر و روشنی ، دامان سیاه ظلم را خواهد دید.

و قسم به ایران که غیرت و آزادگی در همیشه ی تاریخ حامی سبزی

اندیشه هایمان بوده است.

35 بهار پیش مردمان این عاشقانه ی چهار فصل ، برای رویش مقدس

بذر آزادی ، لاله ها را قربانی کردند. اکنون اما به بار نشستن شکوهمندش

را جشن میگیریم و این بهمن اگر چه هوا بس ناجوانمردانه سرد بود اما

در کلبه ی کوچک ما هوای بهار تن شیشه های کانون دو را نوازش

می کرد و ما هرچند کم بضاعت اما پاسخگوی شور انقلابی نوجوانان بودیم

و در پاتوق دوستانه و کنجکاوانه از طلیعه دار این جنبش حضرت امام

(قدس ره ) و جوانان همسال خودشان تا معرفی کتاب وخاطره و شعر

و... گفتیم وخواندیم و حظ بردیم و برای آنکه ایران خانه ی خوبان

بماند، خدا را به مناجات نشستیم.