سی و پنج سال با درخت تنومند انقلاب
با سلام به بازدید کنندگان محترم
مدتی بود که بعلت نقص فنی در سیستم کامپیوتر مرکز امکان
بروز شدن نداشتیم با پوزش فعالیتهای انجام شده در دهه ی
فجر تقدیم حضور میگردد .
قسم به صبح که فجر و روشنی ، دامان سیاه ظلم را خواهد دید.
و قسم به ایران که غیرت و آزادگی در همیشه ی تاریخ حامی سبزی
اندیشه هایمان بوده است.
35 بهار پیش مردمان این عاشقانه ی چهار فصل ، برای رویش مقدس
بذر آزادی ، لاله ها را قربانی کردند. اکنون اما به بار نشستن شکوهمندش
را جشن میگیریم و این بهمن اگر چه هوا بس ناجوانمردانه سرد بود اما
در کلبه ی کوچک ما هوای بهار تن شیشه های کانون دو را نوازش
می کرد و ما هرچند کم بضاعت اما پاسخگوی شور انقلابی نوجوانان بودیم
و در پاتوق دوستانه و کنجکاوانه از طلیعه دار این جنبش حضرت امام
(قدس ره ) و جوانان همسال خودشان تا معرفی کتاب وخاطره و شعر
و... گفتیم وخواندیم و حظ بردیم و برای آنکه ایران خانه ی خوبان
بماند، خدا را به مناجات نشستیم.












مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: