گرد همایی اعضا به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)
روز پنجشنبه ۱۴ مرداد به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ، از اعضای دختر مرکز شماره ۲ با گلاب استقبال شد و جشن کوچکی با پذیرایی بستنی و تقدیم هدایایی کوچک به آن ها برگزار شد. از برنامه های دیگر این روز می توان به صحبت در مورد زندگی و شخصیت حضرت معصومه (س) اشاره کرد.





+ نوشته شده در شنبه شانزدهم مرداد ۱۳۹۵ ساعت 17:35 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: