روز پنجشنبه ۱۴ مرداد به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ، از اعضای دختر مرکز شماره ۲ با گلاب استقبال شد و جشن کوچکی با پذیرایی بستنی و تقدیم هدایایی کوچک به آن ها برگزار شد. از برنامه های دیگر این روز می توان به صحبت در مورد زندگی و شخصیت حضرت معصومه (س) اشاره کرد.