همیشه پدرها برای شادی ما تدارک می بینند و این بار ما تدارک کوچکی

دیدیم برای خوشحالی آنها به بهانه روزشان . در تاریخ اول اردیبهشت1395

به مناسبت میلاد امام علی (ع)مرکز شماره 2 اراک حس و حال دیگری

داشت چرا که میزبان پـدران کانـونی بود پدرانی که مانند همه ی پدر ها

زحمت کش و مهربانند . آقای حسین عارفی پدر مهربان کانون هم در جمع

ما بودند و خوشحالی ایشان با حضور غافلگیر کننده ی پسر بزرگشان دو

چندان شد و فقط پدر و پسر می دانند که چه حس عجیبی است لحظه ای

که یکدیکر را در آغوش می گیرند . کاش همیشه این بهانه ها باشد تا لبخند

بزنیم و لبخند را برچهره هم بنشانیم . 

 

http://uupload.ir/files/epim_dsc00127.jpg

http://uupload.ir/files/24wp_dsc00120.jpg