دور همی صمیمانه پدران کانونی
همیشه پدرها برای شادی ما تدارک می بینند و این بار ما تدارک کوچکی
دیدیم برای خوشحالی آنها به بهانه روزشان . در تاریخ اول اردیبهشت1395
به مناسبت میلاد امام علی (ع)مرکز شماره 2 اراک حس و حال دیگری
داشت چرا که میزبان پـدران کانـونی بود پدرانی که مانند همه ی پدر ها
زحمت کش و مهربانند . آقای حسین عارفی پدر مهربان کانون هم در جمع
ما بودند و خوشحالی ایشان با حضور غافلگیر کننده ی پسر بزرگشان دو
چندان شد و فقط پدر و پسر می دانند که چه حس عجیبی است لحظه ای
که یکدیکر را در آغوش می گیرند . کاش همیشه این بهانه ها باشد تا لبخند
بزنیم و لبخند را برچهره هم بنشانیم .










+ نوشته شده در جمعه سوم اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت 20:52 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: