یلدا شب قصه ها
به مناسبت شب یلدا در مرکز شماره 2 اراک حدود 40 نفر از اعضا
کودک و نوجوان دختر در جشن یلدا شب قصه ها حضور پیدا کردند.
در این ویژه برنامه، قصه گ.یی توسط اعضا و مربیان صورت گرفت، کاردستی
کدو های عروسکی آموزش داده شد، اعضا از نحوه ی برگزاری شب چله در خانواده هایشان گفتند و مراسمات مختلف این سنت برای آنها توضیح داده شد همچنین طی یک مسابقه ادبی آنها متن های جالبی از گفتگوی بین انار و هندوانه و کدو نوشتند. در پایان نیز یکی از اعضا لطف کرده با تنقلاتی که به میل خود آمورده بود
از دیگر اعضا پذیرایی کرد.












+ نوشته شده در شنبه سی ام آذر ۱۳۹۲ ساعت 8:57 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: