به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز شماره 2 اراک به مدت یک هفته نمایشگاه فروش کتاب برگزار می گردد که دانش آموزان مدارس سما و الهیه
 طی برنامه زمانبندی شده از این نمایشگاه بازدید و کتابهای مورد
 علاقه خود را خریداری می نمایند.