بیا ستاره بچینیم!

اعضا مرکز شماره 2 اراک در کلاس ادبی "ستاره" هدیه می گیرند.
آنها تلاش می کنند شعر حفظ کنند هر شعری که یاد بگیرند و تلاش کنند
که آن را حفظ کنند یک ستاره هدیه میگیرند.
به همین سادگی!
کاش من هم همسن بچه ها بودم و ستاره......
+ نوشته شده در شنبه نوزدهم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 10:26 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: