اعضا مرکز شماره 2 اراک در کلاس ادبی "ستاره" هدیه می گیرند.

آنها تلاش می کنند شعر حفظ کنند هر شعری که یاد بگیرند و تلاش کنند

 که آن را حفظ کنند یک ستاره هدیه میگیرند.

به همین سادگی!

کاش من هم همسن بچه ها بودم و ستاره......