بفرمایید ناهار!

برای قدر دانی بیشتر اعضا از مادرانشان برنامه ناهار ترتیب دادیم که اعضا در آن قبل از خوردن غذا ابتدا نحوه ی پخت آن را توضیح می دهند سپس تلاش می کنند در دفعه های بعد خودشان به پخت غذا مشغول شوند و دست پخت خود را بخورند این کار باعث می شود که اعضا به زحمت پخت غذا پی ببرند و همچنین در حین خوردن غذا مربی نکات موثر در خصوص صحیح و درست خوردن رفتار غذایی بیان می کند.
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 8:36 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: