مسابقات بین المللی

5 اثر نقاشی اعضا مرکز شماره 2 اراک برای مسابقات بین المللی
ژاپن ارسال می شود
موضوع این مسابقه محیط زیست بود
+ نوشته شده در جمعه چهارم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 8:3 توسط یحیی
|

مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: