موفقیت عضو خوب مرکز شماره 2 اراک در پنجمین دو سالانه هنری اعضای مراکز
در مسابقه پنجمین دوسالانه هنری
اعضا آیسا خاقانی 9ساله از مرکز شماره 2 اراک با کسب رتبه برتردر بخش عکاسی برنده ی این مسابقه شد که این موفقیت را به
مربی خوبشان
خانم اکبر خانی و
دیگر اعضا و مربیان مرکز تبریک می گوییم
خانم اکبر خانی و
دیگر اعضا و مربیان مرکز تبریک می گوییم
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۲ ساعت 18:59 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: