کوچولو ها در کلاس نقاشی

در کلاس نقاشی برای 5و 6 ساله ها که مربی آنها خانم اکبر خانی مهربون
و دوست داشتنیه، بچه ها نقاشی هایی به این خوشکلی کشیدن...
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 9:47 توسط یحیی
|

در کلاس نقاشی برای 5و 6 ساله ها که مربی آنها خانم اکبر خانی مهربون
و دوست داشتنیه، بچه ها نقاشی هایی به این خوشکلی کشیدن...
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: