پسر ارديبهشت در مركز شماره 2 اراك
كتاب پسر ارديبهشت سروده ي سودابه اميني شاعر برجسته ي كشورمان
به صورت طرح ديواري در مركز شماره 2 اراك معرفي گرديد..
اين كتاب كه با هدف معرفي آثار زيباي اين شاعر و جذب اعضا پسر نوجوان
ارائه گرديد شامل31 شعر مي باشد
كه نمونه اي از آن را با هم مي خوانيم:
كودكي ات را از دست منه پسرم!
كودكي طعم بهشت دارد
وقتي كه آفتاب نباشدو آب
مي تواني با كودكي مطهر شوي
من كهنسالاني را مي شناسم
كه هر سپيده
جرعه اي كودكي مي نوشد
و تا شام
سرمست بوي بهشتند..
+ نوشته شده در شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 9:9 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: