برگزاري اولين جلسه شوراي فرهنگي مركز شماره 2 اراك در روز شوراها

اولين جلسه شوراي فرهنگي مركز شماره 2 اراك در روز شوراها مورخ 1392/2/9 در مركز شماره 2 اراك برگزار گرديد طي اين جلسه كه با حضور كارشناسان فرهنگي هنري و ادبي و همكاران مركز بود پيرامون پيش بيني برنامه هاي سال 92 و بررسي برنامه ريزي سال قبل و همچنين نحوه ي پايدار سازي اعضا نوجوان و بالا بردن سرانه مطالعه صحبت شد در پايان نيز لوح تقدير همكاران كه در فعاليت نماز در سال گذشته حايز رتبه گرديدند تقديم شد.




+ نوشته شده در دوشنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 14:33 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: