مهر مبین در دل اعضا ریشه دارد

در مرکز شماره ۲ اراک اعضا جهت شرکت در جشنواره مهر مبین مشغول به
کارند آنها در بخش های نشریه دیواری ، انیمیشن و ... اشتیاق فراوانی
نسبت به تهیه ی آثارشان دارند
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 9:0 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: