در مرکز شماره ۲ اراک اعضا جهت شرکت در جشنواره مهر مبین مشغول به

 کارند آنها در بخش های نشریه دیواری ، انیمیشن و ... اشتیاق فراوانی

نسبت به تهیه ی آثارشان دارند