خوش حجاب ها در مرکز 2 اراک جایزه گرفتند

از اعضا دختر و پسر خوش حجاب در مرکز شماره ۲ اراک تقدیر شد
همزمان با روز ملی حجاب و عفاف این برنامه اجرا گردید
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و یکم تیر ۱۳۹۱ ساعت 14:9 توسط یحیی
|

از اعضا دختر و پسر خوش حجاب در مرکز شماره ۲ اراک تقدیر شد
همزمان با روز ملی حجاب و عفاف این برنامه اجرا گردید
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: