امروز تمام فعالیتهای مرکز شماره 2 اراک رنگ و بوی دیگری داشت  به 


مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) برای بچه ها قصه گوی و شعرخوانی 


با هدف معرفی و شناخت این امام همام  اجرا گردید.


همچنین بچه ها برای امام زمان نامه نوشتند و برای ظهورش دعای فرج را خواندند