میلاد منجی عالم بشریت بر همگان مبارک
امروز تمام فعالیتهای مرکز شماره 2 اراک رنگ و بوی دیگری داشت به
مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) برای بچه ها قصه گوی و شعرخوانی
با هدف معرفی و شناخت این امام همام اجرا گردید.
همچنین بچه ها برای امام زمان نامه نوشتند و برای ظهورش دعای فرج را خواندند
+ نوشته شده در چهارشنبه چهاردهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 18:26 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: