سارا با سارا به خانه رفت....

سارا و آنوشا از عضو های بسیار خوب مرکز شماره ۲ اراک هستند
که یک عالمه عروسکهای رنگی و جور و واجور در خانه شان دارند
اما دوست داشتند عروسکهای سارا را به عروسکهای دیگرشان
در خانه معرفی کنند برای همین آنها را امانت گرفتند تا خاطرات خوب
و رنگی زیبایی داشته باشند....
+ نوشته شده در سه شنبه سیزدهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 8:21 توسط یحیی
|
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: