جشن خنده در مرکز شماره 2 اراک

جشن خنده برای توجه اعضا به داشتن دندانهای سالم و زیبا
در طول تابستان هر هفته برگزار می گردد...
+ نوشته شده در شنبه دهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 8:23 توسط یحیی
|

جشن خنده برای توجه اعضا به داشتن دندانهای سالم و زیبا
در طول تابستان هر هفته برگزار می گردد...
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: