هم نامان ائمه ي اطهار در مركز شماره 2 اراك
سلام بر تو که گلویت، بوسهگاه پیامبر بود. ای خلاصه فاطمه و علی!
بر ما بتاب که در تیرگی خاک، بیآفتاب یاد تو، پامال عبور روزهاییم و تنها عشق است
که میتواند در تعریف تو، قد راست کند.
امروز، خانه محقر علی، در آفتاب جمال تو، به مرکزیّت عالم، شناخته خواهد ش
د و نورِ سرگردانِ حسین که سالها پیش از خلقت آدم در افلاک غوطه میخورد،
در قاب جسم خویش، حلول خواهد کرد.
پیش از تو..
پیش از تو، عشق یا نبود یا اگر بود، سرخ نبود.
پیش از تو، زندگی ارزش دل بستن نداشت.
پیش از تو، کودکی در آغوش مادرش، عشق را با اشک مادر نمیآموخت.
تو، حسین فاطمهای؛ تفسیر عشق خدا به آفریدههایش و تمرین عشق بنده، به آفریدگارش.
تو تمام دوست داشتنی.
به مناسبت ولادت امام حسين(ع) ، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل العباس
در مركز شماره ۲ اراك به هم نامان اين سه امام عزيز هدايايي تقديم مي گردد.
اين برنامه با حضور اعضا پسر در روز يكشنبه۴/۴/۱۳۹۱ همزمان با
روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل برگزار مي شود.
مرکزشماره دواراک که از سال1376 شروع به کارکرده تاحالایک عالمه دوست واعضای فعال وخوب وکتابخوان وهنرمند داره . به یادداشته باشیدتواین مرکز: